So long USA...

Jahapp. Då sitter jag här i ett tomt hus. Sa hejdå till barnen och Paul för en stund sig och har precis hämtat mig så just nu bölar jag inte iaf. Väntar på grandma som kommer om ungefär 40 min och ska köra mig tll flygplatsen. Mina väskor är packade, ska enbart äta frukost, borsta tänderna och så sen kan jag packa ner necessären. Sen är det datorn och så var det klart. Helt sjukt!!!

Förstår inte att jag ska åka hem idag. Känns overkligt, ledsamt och samtidigt skönt. Jag är klar. Jag är redo. Jag vill hem.

I-poden är laddad med musik, har två böcker på planet samt snacks. Ja, mina vänner. Vi ses i Sverige imorgon!








Kommentarer
Postat av: Sara

Du är mer än välkommen hem till ett kallt sverige :D

2010-09-08 @ 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0