tillbaka igen =)

att man aldrig kan vara konsekvent.. så bloggar man några dagar i sträck, eller ja med bara en dags mellanrum.. sen helt plötsligt går det 1½ vecka igen.. jaja.. nu är jag tillbaka iaf..

har väl egentligen inte hänt så mkt sen sist och ändå jättemkt... haft mycket tankar det senaste.. framförallt har jag väl på allvar funderat på att åka hem.. har inget med familjen att göra utan beror på att jag känner mig lite fast här nu.. lite som om jag pausar lite för länge.. vill liksom tillbaka till verkligheten.. sen att jag är en person som har behovet av att kunna vara för mig själv spelar väl också in ganska mkt... lite svårt att göra det när man inte bor i sitt eget hem med sina egna grejer och måste stänga in sig på sitt rum för att få var ifred.. och inte ens då känns det riktigt privat eftersom man hör familjen och barnen utanför..
men har pratat med folk och med Paul och bestämt mig för att stanna.. finns ju inget som väntar hemma (jobb eller lgh) och jag känner mig inte helt klar här heller.. behöver nog bara semester och komma från allt ett litet tag... så veckan hemma i sverige är välkommen som ett bra break! =)

tennislektionerna börjar också lida mot sitt slut.. nästa vecka är sista veckan.. i tisdags var den egentligen inställd pga av att vår coach inte kunde vara där men jag stannade och spelade med en av tjejerna i 1½ timma iaf och vilken träning det visade sig bli.. svettades som en gris när jag åkte hem.. och kul var det.. igår hade vi lektion och efteråt stannade jag igen och vi fortsatte spela.. Hade kunnat hålla på hur länge som helst men vi alla blev hungriga när klockan slog 12 så efter 2½ timmes spel avslutade vi.. väldigt kul! ska dessutom fortsätta spela på skoj med en av tjejerna från klassen i sommar och det ser jag fram emot..

Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från senaste tiden.. har ju inte blivit så mkt sånt! men här kommer ett axplock! Enjoy!




Picknick






JTs tårta.. Skulle varit baskettema men bageriet fick det till baseboll istället..hmm???


Grabben fick en del presenter som han gillade =)


JT fick lära sig klippa gräste i förra veckan.. Han sken som en sol när han fick det ansvaret =)


Therese och Mirela spelade Wii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0