Så trött så trött

Ja de senaste dagarna har jag varit såå trött!! en veckas ledighet är välkommet... Bara en vecka kvar.. och två dagar...!!! Det kommer gå så fort!!

Seriöst har jag varit rejält trött den senaste tiden.. Troligtvis för att tankarna snurrat för mycket och nu när jag bestämt mig kopplar kroppen av och då faller utmattheten över en.. Fick näsblod igår igen.. Underbart! Kan jag få tydligare tecken på att jag behöver semester? Nej!

Nu ska jag iväg, tennislektion om 30 min.. På torsdag är det sista lektionen, ska bli både skönt och tråkigt! Gillar ju verkligen tennislektionerna, men har pratat med ett par personer där så vi ska fortsätta spela i sommar.. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Vi längtar efter dig nu!!! Bara en vecka kvar!! jippiii :-)

2010-05-14 @ 13:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0