Inget SM-guld....

det gick ju inte så bra det där med att ta guld i år heller.. fan också! men det var en helt okej match ändå... herrfinalen var desto mer spännande och man får väl ändå glädjas över att Sävehof lyckas ta guld både på dam och herrsidan.. men nej.. Jag hade ju gärna sett Skövde som vinnare.. jaja..

vaknade idag av att min kära far ringde.. söndagar är till för att sova ut på pappa!! även om klockan är 10.. hehe.. nädå, det var kul att prata med honom.. det var ett tag sen sist..

har nu ätit en lätt frukost och duschat.. här är det morsdag idag så Grandma och några till är på väg över för att äta brunch... ska bli trevligt!

annars känner jag mig mest trött just nu.. fick näsblod i fredags vilket är ett tydligt tecken hos mig att jag börjar bli slutkörd mentalt eller fysiskt (troligtvis både och i det här fallet) så en veckas semester i Sverige om 1½ vecka är välbehövligt och efterlängtad!

Kommentarer
Postat av: Signe

Hej! Det är nu det gäller. Skulle betyda så jäkla mycket för mig om du skulle rösta på min outfit här: http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=57624 Går att rösta fram till 00.00



När du röstat så kan du slänga in en kommentar på min blogg så länkar jag dig!



SNÄLLA SNÄLLA RÖSTA! KRAM!

2010-05-09 @ 22:27:52
URL: http://signebelfiore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0