1 vecka till Sverige!

Vid den här tiden om en vecka befinner jag mig hemma i Sverige.. Känns helt sjukt om jag ska vara ärligt! Kommer gå så fort!! Och jag längtar såååååå!

Igår var Anna här på besök vilket var riktigt trevligt!! =) Barnen hade roligt och vi åkte och åt glass och sen till parken en stund.. Mycket trevligt..!

Det var också sista tennislektionen vilket kändes riktigt surt.. Har vart riktigt kul att gå på dom och har en del vänner där nu som man inte kommer träffa lika ofta, även om vi kommer ses i sommar ändå.. Kan också meddea att det var hela 30 grader här igår och jag brukar ju tycka det är för varmt liksom, men det var faktiskt ganska lagom! Dock behöver det inte bli så mkt varmare än så tycker jag..

Nu ska jag ut och lägga mig i solen en stund.. Man får ju passa på liksom.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0