"småkvävd"

Ok, nu har jag bara en sån där dag.. Ingeting har varken gått fel eller rätt.. hade till och med en riktigt bra start på dagen och en rolig dag.. ett tag iaf! det bara är en allmänt dålig dag senare.. varför?? bra fråga.. har försökt besvara den själv och kommer inte på ett enda svar.. det enda jag just nu känner är väl att jag känner mig lite "småkvävd".. kan man säga så?? jag behöver tid för mig själv.. att vara själv och göra absolut ingenting!! själv!! nu har jag haft barnen i 4 hela dagar och som tur är har jag haft mina tennislektioner den här veckan som har gjort att jag fått ett litet break..

men nu, just nu, känner jag verkligen att jag vill vara själv.. och för första gången på väldigt VÄLDIGT länge är det svårt, näst intill omöjligt.. jag gillar inte att behöva stänga in mig på mitt rum för att behöva få va själv och även då knackar lillkillen på för att kolla vad man gör eller bara krama om en och säga "I love you".. Jättegulligt, absolut, men låt mig va nu! (kanske låter hårt, men så känner jag just nu)

jag vet vad ni tänker.. men ta dig ut ur huset och gör nåt annat.. ja absolut.. imorrn blir det bio med T och M och lördag utgång vilket jag ser fram emot men det är tid för mig själv jag behöver.. verkligen behöver!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0