Hemfärd imorgon

Imorgon bär det va hemåt till Sacramento igen och det ska faktiskt bli ganska skönt.. Blev givetvis sjuk här för ett par dagar sen så har inte varit på topp direkt och därför inte orkat uppdatera.. Lovar att uppdatera er om vad som hänt när jag kommer tillbaka..

Har haft det toppen i Florida trots en förkylning. Tjejerna spelade bra men gick inte till slutspel efter MÅNGA om och med.. Förklarar allt senare i veckan, men organisationen kring den här turneringen har nog varit den sämsta jag sett NÅGONSIN!!! Herrejisses!!

Nu har jag packat det jag kan ikväll.. Imorgon blir det sova ut hyfsat, duscha, sen frukost på hotellet och sen bär det va mot flygplatsen. Vi kommer byta flyg i Las Vegas och som det ser ut kommer Mirela på samma flyg därifrån... Hon har spenderat helgen i New York... Nu ska jag slappa lite med bokläsning.. Äta halstabletter och AdvilPM (typ alvedon fast med nåt i som gör att man somnar lättare).. Jättebra när man sover dåligt pga halsont =)

Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Da King

Du er dårlig på oppdatering!

2010-08-04 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0