Blandade bilder från den senaste månaden..

Här kommer ett axplock från den senaste månaden...


Mådde inte så bra när jag kom hem så jag fick blommor för att krya på mig. Supergulligt!


Jordan fyllde 13 år på Sveriges nationaldag =)


Vi har spenderat mycket tid i Mirelas pool =)


Mirela och jag leker också en heeel del i poolen! =) hehe


San Francisco med Grandma


The exploritorium


Promenerar i San Francisco


Coit tower


Vi åker nerför Lombard street


Lombard street igen...


Vi åkte över Golden Gate bron


JT och jag


Grandma och Jordan


Det blåste rejält den här dagen


Vi åkte förbi en äkta Nascar bana på väg till Sonoma och det skulle vara tävling där den helgen så det var MASSOR med folk och deras husvagnar..!!


Jordan med Mirelas hund Hudson =)

Sådär.. det var ett axplock av månadens bilder.. Ska försöka hinna med att uppdatera med bilder härifrån under veckan som sagt.. Men nu är jag aptrött och ska lägga mig =)

Känns bra att vara ikapp på bloggen också! =) wieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0