Florida dag 1

Gårdagen slappade vi mest eftersom det öste ner regn.. Idag passade vi på att sova ut.. Paul åkte iväg för att spela golf hela förmiddagen.. Vi sov länge!! Blev väckta två gånger, en gång av städerskan eoch en gång av någon annan dam som ville kolla om vi vart där 1 april och hon slutade aldrig prata. Sen gick vi och lade oss igen.. Vaknade vid halv 12 och såg att Paul ringt runt 11 så jag gick upp och ringde honom.. Då hörde jag hur tyst det var och jag såg inte JT någonstans.. Jag gick utanför dörren, såg en mugg och en tallrik med bröd på och fick för mig att han ätit frukost utomhus, glömt kortnyckeln och därför gått iväg nån annanstans.. Hittade  honom ingenstans inne och gick runt huset och kollade.. Blev ju superorolig och ringde Paul.. Efter 10 min visade det sig att han befann sig i sängen sovande.. Som vanligt var han helt täckt av sitt täcke men det såg verkligen ut som om han det var platt och lite tillrufsat bara.. Snacka om att få ett sammanbrott för ingenting.. Jisses! Skönt att hitta honom iaf..

Sen åt vi frukost och slappade här till Paul kom och sen drog vi till poolen vid huvudentrén.. Eftersom vi bor i en liten cottage ligger det en liten bit från huvubyggnaden.. Tar kanske 10-15 min att gå så det är ingenting, men ville vänta på Paul med tanke på att jag ringt och skrämt upp honom till att tro att JT var borta..
Vi var i poolen hela dagen.. Åt en riktigt god hamburgare vid poolen och drog hemåt vid 17 tiden.. Det är monsun säsong här nu så det kommer nog regna en hel del, men det var fint väder här fram till kl 17.30.. Sen började det hällregan, vi såg de mörka molnen närma sig det var därför vi valde att dra oss hemåt.. JT hade åkt tidigare med Paul så jag och Jordan var kvar nån extra timma..

Egentligen skulle vi iväg på en barbeque med resten av laget, men det blev inställt pga regnet så nu gör vi ingenting direkt... Vi är bara två familjer som bor på det här hotellet så just nu sitter Jordans lagkompis från den familjen här med oss och slappar...

Så nu kan jag bjuda på några bilder från vårt hotellrum.. Glömde givetvis kameran när vi gick upp till huvudbyggnaden och poolen men tog en bild med min mobil så den får ni se iaf.. =)

Vi åkte på kvällen till ett stort shoppingcenter då barbecuen blev inställd. Riktigt grymt och många affärer. Sen åt vi på ett ställe som hette Outback. Tog en norsk lax med potatismos med vitlökssmak. Grymt gott!

Nu ska vi slappa sen blir det nog sängen tror jag... Imorgon ska tjejerna registrera sig, Jordan åker med deras tränare dit och Paul tar med sig JT till golfbanan... Så jag har lite egentid. Tänkte nog testa på gymet här då och sen ligga vid poolen om de inte är tillbaka tills dess.. Blir nog en grym morgondag. Hoppas på mindre regn bara, men tydligen ska det regna nästan hela dagen då också.


Vårt baggage i väntan på shuttlen till flygplatsen...


Välkommen till Florida! Det ösregnar!


Mitt och Jordans sovrum


Vardagsrummet i vår cottage


Kök och matsal


Grabbarnas rum


Åt lunch vid poolen =)


Shoppingcentret vi gick till.. Grymt snyggt!


De hade Bloomingdales bland annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0