Bilder från Sverigetrippen

Medan jag sitter på hotellet och inte har nåt att göra kan jag lika gärna komma ikapp på bildfronten också... Här är några bilder från min Sverigetripp i Maj. Bjuder här på en bråkdel =)


Dopet


Efter dopet vid dopfunten


Jag och lilla Alicia efter dopet.. Båda två var helt slut! Hela familjen var helt slut!


Syrran, Alicia och jag myser i soffan och kopplar av!


"Mamma och moster leker med mig!"


VÄÄÄÄÄRLDENS bästa unge!!


Klart man är stolt över att vara hennes moster!!!


Rum 1 på mitt hotellrum i Philadelphia där jag fick sova över när de ställde in flyget.


Fortfarande rum 1


Hall mellan rum 1 och 2.. Badrum till höger..


Rum 2


Gissa om jag sov gott i den här sängen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0