Tennis... nån gång...

Det har inte gått så bra det där med Tennislektioner än.. Varför? Båda lektionerna den här veckan har blivit inställda. Varför? Det har regnat. Kul...

I tisdags var det väl ändå lugnt men idag när det inte regnade tänkte jag väl ändå att det skulle bli av. Kommer dit och står och väntar med de andra så kommer en tjej och säger att det är inställt för att banorna är fortfarande blöta.. Det kunde han inte ha skickat ut ett mail på?? Gick iaf till hans kontor och hälsade på honom. Känns bättre så... Så bättre lycka på tisdag..

Annars längtar jag mest till helgen.. Anna kommer ju hit från Milwaukee och vi ska till San Francisco i helgen.. Sen blir det LA nästa helg.. Japp, kul ska det bli!! =) Nu ska jag nog dock ta och springa på bandet här hemma samtidigt som jag plöjer igenom några avsnitt av säsong 4 av 24..

Blir nog en bra dag det här med...

Sen går man ju och funderar på vad man ska göra när man kommer hem.. Och det känns som om jag faktiskt nu har bestämt mig.. De som känner mig väl har väl hört mina funderingar och tankar som bara går runt i en cirkel MÅNGA ggr och tror att de snart inte orkar lyssna mer.. :P .. Klandrar dom inte.. jag blir trött på mig själv ibland.. Men när jag kommer hem blir det jobb/extra plugg ett år för att skriva bra resultat på högskoleproven för att sedan söka in till sjukgymnastlinjen HT 2011. Nåt som har funnits med sedan gymnasietiden och som alltid vandrat med mig i mina resoneringar kring saker och ting...

Mot löpbandet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0