sängen på G

ja då var en ny säng äntligen beställd och leveras på torsdag mellan kl 5 och 9.. det bästa är att de som levererar den också monterar ner min gamla, tar med den och madrasserna.. monterar upp den nya sängstommen och placerar den nya madrassen därpå.. Ja det blir nog bra det.. ska bli skönt att kunna röra på sig i sängen igen känner jag..

i helgen hände mkt och inget.. men det största familjemässigt är ju ändå att Anna (familjens förra au pair) kom och besökte oss i lördags.. jag visste ju att hon var här men barnen och Paul hade ingen aning så förvåningen var stor när hon plingade på dörren.. det var jättekul att äntligen träffa henne.. fick inte pratat jättemkt med henne.. jag tyckte ju barnen kunde få så mkt av hennes tid som möjligt! hon tog sedan med dom till mcdonalds för att bjuda dom på milkshake.. jag tackade nej till åkturen, kände att barnen nog skulle uppskatta lite egen tid med henne och jag var väl från början inte på topphumör tyvärr..

men förhoppningsvis ska vi bowla ihop med barnen på måndag då dom är lediga från skolan.. ska bli kul!

har idag också betalat collegeavgifterna.. eller inte jag.. Paul, men huja.. 342 dollar.. 3000 sek i runda slängor.. för 1,5 credits.. jag måste läsa totalt 6 credits.. alternativt 72 timmar... ska räkna på hur många timmar totalt den där tenniskursen kommer vara.. kanske kan man tillgodoräkna sig timmarna istället och då klara av mer... hoppas på det..

så från och med nästa vecka blir det tennis tisdagar och torsdagar.. ska faktiskt bli riktigt roligt!

men nu är jag aptrött och ska lägga mig.. sitter med telefonen i högsta hugg för att vara beredd på ett samtal från syrran "nu är det dags".. nu kan det ju ta allt ifrån 1 dag till 3 veckor liksom... man vet inte.. spännande är det iaf!

gonatt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0