Sängen är sååå skön!!

Ok, grabbarna kom inte med sängen förän kl 22 igår kväll.. liiiiite väl sent kan en annan tycka och Paul var INTE glad.. det kan jag förstå!! har man en utlovad leveranstid mellan 17-21 så förväntar man ju sig inte att de ska dyka upp kl 22... Dessutom har vi barn i huset som ska lägga sig och sova för att gå upp till skolan dagen efter...

Men de monterade iaf ihop sängramen och fixade in madrasserna.. Jag hade spenderat hela kvälen att tvätta alla nya lakan och grejer så det var bara att ta på dom!! Har lite svårt att bestämma ig hur jag ska placera sängen dock.. Antingen som den förra var, alternativt mot tvn.. Just nu står den mot tvn... måste ju testa det.. Bara till att flyta på den annars...

Tycker ni? Stor skillnad eller? Nu ska nog mitt huvud må bra igen tror jag =)

Före:




Efter:





Kommentarer
Postat av: Kungen

Ojojoj... så bra det blev, det är ju som ett helt annat rum. Den nya sängen verkar även ha fått ljuset i rummet att falla in på ett helt annat sätt och det i sin tur har fört med sig ett djup till rummet som man tidigare knappt kunde ana... Herrejistanes så bra!

2010-01-16 @ 11:07:29
Postat av: Maria

Gud vad underbart! jag avskydde den där sängen :P men hade inte mage att säga nåt eftersom jag var den första som sov i den ;) Gött att du har fått en större i alla fall ! Hoppas allt är bra med dig.. Hälsa barnen och Paul! KRAm

2010-01-20 @ 18:34:03
URL: http://maaery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0