det närmar sig..

jag hoppar till och hjärtat slår några extra slag varje gång telefonen ringer... det är ju dags för syrrans bebis att komma ut när som helst.. imorgon tisdag är det sagt men tar nog några dagar extra tror jag personligen.. åhh, nu vill jag vara hemma!! Fick iaf pratat med syrran idag och det känns bra! Kungen; nu ska du ta hand om din Drottning!! =)

helgen var lugn.. jag M och T gick på bio i fredags och såg "Up in the air"... rekommenderar den inte! Reklamen för filmen är i stort sett hela filmen och de enda bra bitarna.. men trevligt sällskap gör ju det alltid bättre... mådde inge vidare i lördags så det blev lugnt.. igår hade i au pair möte tillsammans med Ms grupp.. Vi åkte till ett ställe som heter Sky High Sports.. där vi hoppade i studsmattor sådär 40 min och jag måste ju säga att det var grymt kul! mkt roligare än jag kunde föreställa mig och man blir precis kalassvettigt...

sen åkte jag med M och T, köpte pizza och satt och tjöta några timmar.. Körde T till Target som behövde köpa ett par grejer, sedan körde jag hem henne innan jag åkte hem.. = Bra söndag :D

Idag var det Martin Luther Kings Day vilket innebär röd dag.. Barnen hemma från skolan och Paul från jobbet.. Eftersom det ösregnade idag så tyckte Jordan vi skulle ha en film dag.. inte mig emot! Så vi såg ett par filmer på dagen.. Sen åkte hon till sin träning och jag fick uträttad ett par ärenden.. Bland annat att köpa ett tennisracket inför min tenniskurs som startar imorgon.. Lovar att rapportera närmre! =)

Nu ska jag slappa lite med säsong 3 av 24 och sen sova.. Min klockradio har fått för sig att inte göra som den ska.. Alarmet sätter igång fastän jag stängt av det och en del av siffrorna saknas så det ser ut att klockan är 5.00 när hon egentligen är 9.00... Kan bli jobigt på morgonen när man inte riktigt är vid medvetandet.. hehe..

Och jag vill också säga att jag är sååå glad över att en av mina närmsta vänner nu äntligen har tagit sin examen till förskolelärare!!! Grattis Emma, det är du värd! Hon har inte haft det lätt alla gånger och jag är otroligt stolt över henne! =) Saknar dig vännen!


Sky High Sports (reklambild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0