Det är lugnt igen...

Nu har hemlängtan lagt sig så ni kan andas ut igen =)

Igår kom Mirela hit och vi spelade Wii hela kvällen.. vi kom fram till att det enda jag verkar vara bra på när det gäller spel av något slag är wii-boxning och wii-golf.. Vi spelade Mariokart också men där gick det inge vidare för mig!! Och har ni följt bloggen vet ni även att Monopol som vi brukar spela är absolut inte min grej, förlorar varenda gång.. Roligt hade vi iaf!

Imorse hade jag satt kl på 10 för att gå upp och kolla på Jordans första match för Select säsongen.. Men ville inte alls gå upp.. vaknade till dock när det ringde på dörren sisådär 1000 ggr.. vägrade gå upp och öppna dörren när jag låg och halvsov.. men det var tur att det ringde på dörren för jag fick tittat på klockan när de gett upp och insåg att Jordans match börjar om 20 min.. upp och slänga i sig en snabb frukost och iväg.. Det var en bra match.. lite trögstartad, men sen kom den igång.. det blev tillslut 3-3.. bra jobbat!

jobbar kväll ikväll.. Paul ska iväg på nån fest så jag och barnen ska ha det mysigt.. iaf jag och JT, Jordan ska troligtvis till en kompis ikväll... Kanske sova över också.. Vi får se..

Nu har jag duschat och plockat undan i mitt rum.. Imorgon eller på måndag ska jag få min nya säng =) Det gillar vi! Här ska storstädas inför det.. Kanske man kan sova utan att slå huvudet i räcket?? hehe

Nu ska jag slappa med lite Hänt Extra och djungelvrål tror jag.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0