Danskurs...

Här sitter jag nu i mitt rum UTAN säng än så länge... Inte ens den förra sängen står här... Jag och Paul fick lite fart förut och tog isär sängen själva och bar ner så det enda grabbarna behöver göra är att montera den nya sängen och placera madrassen på den.. Ja, inte så svårt kan man tycka.. nu är det dock så att de ska dyka upp mellan 17-21.. klockan är nu 19.29.. SÅ de har fortfarande god tid på sig, men jag hade hoppats på att det skulle vara klart innan 21.. skulle inte förvåna mig ett dugg om dom ringer och säger att de tyvärr inte hinner... jisses.. men som sagt.. 90 minuter har de kvar.. det ska dom väl klara..

För övrigt har jag idag städat mitt och barnens badrum för det såg ut som sjutton.. blir snabbt smutsigt med tre personer därinne.. speciellt 2 barn! Så nu är det rent och fint därinne..

Och mina damer och herrar, nu till rubrikens innebörd! Jag, Jonna Hagberg, har skrivit in mig på en danskurs för nybörjare på vuxenskolan här.. "World Dance & Fitness".. Låter er smälta den punkten ett tag så kan vi återkomma till detta senare, för jag tror att vissa av er nog skrattar ihjäl er just nu.. kan meddela att det gjorde jag med när jag gick därifrån med kvittot från min anmälan/betalning..

Ikväll börjar nya avsnitt av Greys Anatomy också! Grymt! Bra när man inte behöver gå in på internet för att kolla på senaste längre... Bara till att slå på tv:n =) Me like! Däremot så börjar det kl 21 så jag hoppas verkligen sängen kommer innan dess!


Jordan's sätt att stava "Jag älskar dig" på svenska.. Hur sött som helst! Hon är dock bättre på att uttala det än stava det! =) hehe


Mitt rum i väntan på ny säng...

Kommentarer
Postat av: Valrossen

Hahahaha...danskurs låter ju heelt underbart! Klart du ska testa på nya saker syrran! Vem vet, du kanske har oanad talang!!!!!!!!!! :-)Nu ska vi strax äta lite kvällsmat här, fläskfilé, klyftpotatis och beasås, enkelt men gott. Efter att vi städat av hela lyan så är vi värda det. Puss och kram från oss

2010-01-15 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0