2010

imorgon börjar vardagen igen och det ska bli så skönt... är inte van att ha ungarna hemma hela dagarna så det ska bli så otroligt skönt med en "vanlig" vecka igen..

och nu ska vi börja äta nyttigare här i familjen också.. hoppas verkligen vi kan få till det! =)

nyår va riktigt kul! firade tillsammans med Therese, Mirela och M's kompis Madde som var på besök.. Galet kul och många goa skratt.. Dagen efter var inte lika roligt dom första timmarna innan vätskebalansen återställt sig och vi beställde en stor fet pizza och kollade på Pantertanter på TV.. mycket bra bakisdag! Avslutade även med att kolla på "Flickan som lekte med elden" Bra film, trevligt sällskap.. bra helg med andra ord...

Sen var det mest lugnt resten av helgen.. Shoppade med en kinesisk tjej i lördags efter att jag och Anna bokat allt inför hennes besök här.. San Francisco och Los Angeles är nu helt bokat och klart! känns sååå skönt!

Idag fick jag även pratat med min moster vilket var jättekul! Var ju så längesen sist. Och sen fick jag även pratat med Emma vilket var grymt kul, och välbehövligt!! En av dom få som orkar lyssna på alla mina grubblerier hit och dit om samma saker om och om igen.. 2 h 30 min tog det.. och inte kände vi att vi var klara efter det heller.. men middag hos Grandma väntade... Tack Emma för en mycket trevlgt samtal, det lär vi göra om =) hehe..

Nä nu ska jag slappa framför tv:n med lite Daim innan det är läggdags..

God morgon Sverige!


Mitt nyårssällskap =)


Nyårsmiddag


Min nyårsoutfit.. dock var inte hatten min!


gott nytt år!


hatten gick runt under kvällen


snygga miner?? nej, det är väl inge kul??


Dagenefter pizzan... YUMMI!

gör tydligen ungefär samma min på de flesta foton.. hmm.. får nog ändra på det framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0