Veckan som gått...

Ja veckan har varit lite av en "rehabiliterings-vecka" efter San Francisco och Los Angeles.. Dålig sömn och dålig mat ger konsekvenser och jag mådde tyvärr inge vidare det sista.. Inte bra alls egentligen.. Det hela vände givetvis på måndag när jag fick pratat med min syster som ju då börjat få förverkar =) Glad som lärka blev man helt plötsligt och kände sig ganska pigg med en gång... Sen gick man runt och väntade och väntade och väntade hela veckan på nyheten... Jag gick på mina klasser som vanligt den här veckan och tennisen är riktigt kul måste jag säga.. SKönt att umgås med lite amerikanern i min ålder också..

Och i torsdags fick jag ju som sagt äntligen nyheten! Syrran är mamma, jag är moster till en liten tös.. Fick en bild på henne i fredags.. Hur söt som helst!! =) Skönt att få prata med syrran också och få höra det lilla knytet i bakgrunden på gagga-språk.. Grät floder när jag lagt på och vill verkligen bara hem i det läget.. Saknar min familj mer nånsin just nu..

Idag är det Super-Bowl här i USA och Paul gör revben och grejer.. Öl ligger i kylen och kl 15 blir det amerikansk fotboll för hela slanten.. Kul!!

Men nu är jag nog på banan igen när det gäller bloggningen iaf.. Ska bara ladda upp bilder också så är jag i fas igen!

Nästa milstolpe är ju Las Vegas om typ 5 veckor.. Dags att spara pengar igen.. Huja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0