Rubrik?

Basketmatchen i tisdags var kul.. Kings var inge bra dock och förlorade.. men svenske Jarebko fick ganska mkt speltid i Detroit.. Kände när jag satt och tittade på matchen att gud va kul att spela handboll igen... Blev riktigt sugen på att kliva ut på en handbollsplan och spela en tuff match och bara köra järnet.. Ojojoj vad jag längtade efter det!!

Veckan har rullat på.. Jordan har fått barn.. Eller, rättare sagt mjölpåsar.. Ett skolprojekt där dom får mjölpåsbebisar som dom ska ta hand om.. Jordan drog givetvis trillingar så går hon omkring med tre st.. Jag skrattar rätt gott åt henne faktiskt.. Hur kul som helst! Dock är hon trött på att släpa runt på dom överallt nu.. hehe.. Och en kompis till henne tappade en i backen i torsdags så nu går hon bara omrking med två.. Känns bra att det inte var riktiga bebisar om man säger så!

Anna (den förre au pairen) var här i torsdags och hälsade på efter barnens skola.. Det var riktigt uppskattat och skönt att få träffa henne ordentligt och prata lite.. Blev ju lite hastigt och konstigt sist.. Barnen var jätteglada också och bara det gör ju min dag =)

Har kollat på OS en del.. det jag har kunnat iaf och ibland går det ju bra och ibland inte.. Barnen förstår väl inte att man tittar på OS så mkt, men är man uppväxt med det så är man.. Även om sommar-os är roligare och vinter-os i mina ögon så kollar man ju ändå när Sverige är med.. Och jag trodde nog aldrig jag skulle säga dessa ord men curlingen var ju rolig att titta på, speciellt när det var så jämnt!

Idag bär det av till frisören.. Ska bli skönt att få ordning på hårsvallet.. Nu är det långt vill jag lova!! För långt! Sen ska jag, M och T till Roseville gallerian och göra lite Vegas shopping.. Något som är alldeles nödvändigt då jag inte direkt känner att jag har nåt att ha på mig när vi åker dit... Sen att jag inte gillar att shoppa får man liksom lägga på hyllan så länge...

Ha det så länge!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej goa lillasyster!

Hoppas att du mår bra. Du har nog drömt om mig inatt för jag kallade Anders för Jonna innan idag. :-)

Här har vi vårfeeling ute och lilla familjen har vart på promenix i solen idag. Jätteskönt verkligen! Puss och kram

2010-03-07 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0