Tennis

Idag släppte jag barnen på skolan och åt sedan frukost numme rtvå.. Hade ju bestämt mig för att gå till gymet men så kom jag ju på att jag skulle spela tennis med Alex på morgonen och i 28 graders värme ger det en hel del på 2 timmar.. Mycket roligt och skönt att träffa henne igen.. Vi ska spela ihop för sista gången på måndag igen. Kommer kännas skitskumt!

Annars har det sett ut ganska så likt.. Hämtat barn och sen sett till att de gör sina läxor, umgås och sen iväg till deras fotbollsträning..

Skillnaden är att Jordan har valt att börja gå till och från skolan eftersom att hennes granne nu går på samma skola så henne behöver jag varken lämna eller hämta.. Och JT vill nu visa att han är en stor kille. Jag har ju berättat tidigare att jag numera inte får gå in på skolområdet.. Jag måste vänta en gata bort så det SER UT som om han går hem själv.. Alla dagar utom tisdagar grå jag fram och tillbaka för att hämta honom. tar 6-7 minuter, tänker inte ta bilen den korta vägen.. Så idag gick han på andra sidan gatan så långt som möjligt och när vi väl var tvungna att gå på samma sida så gick han sådär 7-8 meter framför mig.. Haha, så sött!

Imorgon ska jag jobba sent.. Paul har ganska mycket på jobbet just nu, men det gör inget. Måste ju spara pengar inför roadtrippen ändå så det passar bra att sitta hemma.. Sen är han iväg på nån businessresa söndag-tisdag så blir lite extrapengar där också och det är ju alltid välkommet. Framförallt nu! =)

Men nu ska jag sova! Börjar ju bli trött när man helt plötsligt ska gå upp kl 7 igen istället för 9.30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0