Slapparhelg hos Mirela

När vi kom hem från Florida var vi hemma två dagar sen åkte barnen iväg med grandma till Idahoe i fem dagar... Så man var helt barnledig vilket var jätteskönt! Jag älskar barnen, men det är också skönt att få ett break, speciellt när man bott så tätt inpå varandra en vecka.. Spenderade hela helgen hemma hos Mirela.. Hon var själv hela helgen och kände att det skulle vara skönt och komma bort helt från min vanliga värld och bara slappa vid hennes pool.. sagt och gjort.. fredag drog jag dit med min xbox, badkläder och myskläder.. vi spenderade stora delar lördagen vid poolen.. grillade.. åkte iväg till bion och såg Inception.. den rekommenderar jag starkt!!! Grymt bra film! sen bar det av hemåt där vi grillade, drack öl och spelade wii och xbox hela kvällen.. mycket bra kväll!

på söndagen hade vi au pair möte och skulle ute på river rafting.. visade sig att åka med strömmen skulle ta ca 3 timmar så det vara bara till att njuta av tiden.. jag och mirela sjöng en massa barnsånger för vårat sällskap som för det mesta höll sig tysta.. så vi fick underhålla de flesta av timmarna där.. varmt var det också direkt i solen så när Marc hoppat i floden så kände jag att det kunde jag också göra.. strömt var det kan jag lova.. och kallt! herregud va kallt det var!! men kul! och svalkande..

sen drog vi hem till mirela och slappade lite i poolen innan jag körde hem igen..

på måndagen slappade jag mest.. planerade in att spela tennis med Alex på kvällen så tog det mest lugnt större delen av dagen.. barnen kom hem på kvällen.. en dag tidigt, men men... jag hade planer så vi sågs typ i dörren när jag åkte.. badade en stund i Alexs pool innan vi spelade tennis.. vi höll på i 2½ tim.. vi hade nog kunnat spela hur länge som helst men vi var hungriga så vi åkte tillbaka till henne och åt.. Vill bara säga att hennes mamma kan laga mat! Jösses va gott det var! Hon hade grillat kyckling på ett sätt som jag aldrig smakat tidigare... Så otroligt gott!!


Skön helg i Mirelas pool =)


Mirela njöt hon också.. vi turades om att ligga i dessa.. grymt skönt!


Vi tröttnade efter ett tag på att bara ligga stilla så då blev det lek istället.. Går alldeles utmärkt även utan barn =)


En helt vanlig dag i våran värld =)


Marc, Jessie och Lena i bakgrunden på floden vid River Rafting


Jag hoppade som sagt i och det var riktigt kallt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0