skönt att ha dagarna tillbaka...

Nu när jag är ikapp med bloggen är det väl också bra om jag ser till att hålla igång det iaf en vecka innan det blir break igen? Kanske ska sikta på 2 veckor till och med.. Då kanske det håller i 2 dagar iaf ;-) hehe

Nu har jag ju då haft två dagar när barnen varit i skolan och det har helt ärligt varit jätteskönt att ha tillbaka dagarna igen.. Man vänjer sig liksom vid det och helt plötsligt får man egen tid i huset igen! Grymt!

Men det är ju inte så lång tid kvar nu... Det är bara 2 dagar kvar på den här jobbveckan, eller, ska förvisso jobba söndag vilket inte är vanligt, men ändå... Sen är det nästa vecka då barnen är i skolan.. Sen är det helg och på tisdagen åker jag och Mirela på våran roadtrip en vecka.. Vi kommer hem på söndagen och sen är det 8 dagar innan jag hem till Sverige.. På heltid... Helt sinnes!!!

Och igår fick jag ett mail från den nya au pairen som ska vara här efter mig, Johanna.. Tyvärr hinner vi inte träffas innan jag åker vilket är lite surt men så kan det va..

Nu ska jag slappa innan det är läggdags.. Imorrn tänkte jag ta tag i mitt träningsliv igen för det har legat på is heeeela sommaren.. Det mår inte mina knän så bra av kan jag meddela! Ett HETT tips: slit aldrig av korsbanden i knäna. Och om ni gör det; försök bara att slita av det i ett knä, inte i båda.. okej? bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0