Senaste veckan

efter state fair har det gått fort... ungarna hade bara en vecka tills de började skolan igen.. så vi åkte till mirela en dag... sen hade jordan två dagar i skolan med lite förberedelsegrejer.. hon är så kallad Web-leader.. Vilket innebär att hon ska hjälpa de nya 6-klassarna att komma igång på skolan... typ som en fadder... så hon var på utbildning för detta i två dagar.. plus att deras fotbollsträningar drog igång samma vecka så nu är det taxi chaufför som gäller.. JT på måndagar och onsdagar.. Jordan på tisdagar och torsdagar..

helgerna har jag spenderat med Mirela.. Vi går på budget just nu.. Vi håller nämligen på att planerar en egen roadtrip sista veckan i augusti.. Vi tänker hyra bil och kör ner till San Diego.. spendera två dagar där och sen vidare upp till Palm springs en dag och sen LA en dag innan det bär av hemåt.. Ska bli riktigt kul men därför får vi också göra saker som kostar gratis just nu.. Kommer bli tajt men det är det värt! Känns som ett bra sätt att avsluta sitt år på..

Så under tiden har vi varit inne i State Capitol och kikat.. Arnold Schwarzeneggers arbetsplats! I lördags bilade vi upp till Lake Tahoe och kikade runt där lite.. Jättevackert är det!! Sen stannade vi till vid Mirelas stuga så jag fick se hur det ser ut där.. Har inte varit där än.. Verkar jättemysigt.. Mitt ute i skogen.. Jag gillart!

Efter det plockade vi upp Therese downtown och åkte hem till Mirela.. Badade i poolen, grillade och umgicks... Therese åker hem idag så det var sista dagen vi kunde se henne innan hon åkte hem..!

Och igår slappade jag bara med barnen.. Idag började skolan igen vilket är jätteskönt! Nu har jag dagarn tillbaka igen =) Wiiee.. Skönt när man haft barnen hela dagarna och sen när man är ledig är de där ändå.. så ska njuta av de återstående timmarna...


Utanför Schwarzeneggers kontor =)


och igen...


State Capitol






Lake Tahoe!!


Fin strand


Emerald Bay.. JÄTTEVACKERT!!!


Mysigt vid en brygga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0