rubrikslös..

Igår hände det inet så mkt.. Jobbade hela kvällen då Paul var tvungen att åka iväg med jobbet till Bakersfield så han kom hem sent.. Fick iaf pratat med Hertz och jag tror att vi uträtt alla frågor kring priset på bilen vi ska hyra inför vår roadtrip. Har ju fått olika info när det gäller pris 3 ggr och det har varierat ganska mycket.. runt sådär 150 dollar i skillnad vilket är en hel del, men nu ska det vara klart.. och visa sig billigt också om det går som planerat =) hehe

annars var det lugnt med barnen igår.. panda express, popcorn och tv är lätt fredagsunderhållning.. och mysigt också!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till old town för en date med Anna vilket ska bli jättekul! Har inte setts sen jag åkte till Sverige i maj.. Kanske är sista gången jag kan träffa henne innan jag åker hem igen...

Och för övrigt ni hemma som ska på Roxette.. Här borta är man INTE ALLS avundsjuk eller så ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0