Helgen

I lördags träffade jag Anna en sväng i Old Sacramento.. Var ett bra tag sen sist vi sågs! Hon berättade om hur dom nu hittat lägenhet och håller på att köpa grejer för det. Själv började det klia i mina fingertoppar med.. Längtar så tills jag kommer hem och hittat en lägenhet och kan få ordning på mina grejer igen och gå och pilla liksom.. Det är lycka!

För övrigt har en av mina bästa vänner startat en ny blogg tillsammans med sin sambo och den tror jag kommer bli en riktig hit. Nåt man bara måste läsa: http://wmham.blogspot.com/.

Igår jobbade jag då Paul åkt iväg med jobbet och kommer hem först imorgon. Jordan var på ett mall med en vän hela dagen så det var jag och JT hemma.. Vi tog det mest lugnt, det är ju ändå söndag. Vilodag! Perfekt! Men vi åkte iväg till Target och sen köpte vi glass. Mys!

Nu ska jag snart iväg och spela tennis med Alex. Sista gången innan hon drar till Chico och jag till Sverige. Egentligen känner jag mig alldeles för trött för det.. Vaknade vid 4.30 av ett billarm som satte igång utanför och inte ville det sluta heller.. Sen gick Jordan upp svintidigt av nån anledning så nu känns det som om ögonlocken bara hänger.. Men lite tennis så ska det nog bli bättre =)

1 vecka till roadtrip!! =) wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0