Grattis mamma!!!

Ett stort grattis till min kära mor som idag fyller 60 år! Tänker på dig mamma och älskar dig!

Annars är jag nu helt redo för roadtrippen!! Ska om ungefär en timma åka och hämta Mirela för att sedan åka och hämta vår hyrbil. Ska bli mycket intressant och se vilket pris dom ger oss idag.. Sen ska vi handla lite och så innan vi ikväll åker upp till Mirela, sover där och tidigt imorrn bitti bär det av till San Diego..

Vet inte hur mycket jag kan uppdatera där, eller om jag kan göra det alls så ni får ha tålamod tills dess i så fall.

I helgen var det lugnt.. Min LCC kom hit i fredags och skulle ha nåt möte med Paul inför nästa år. Det var snabbt över. Sen i lördags åkte jag, Mirela och Lena och bowlade. Discobowling var det! Grymt kul! Lena vann första omgången och jag vann andra så jag är nöjd =)

Annars har det varit tvättnig och städning som stått på schemat i helgen. Men nu ska jag plocka lite innan vi ska hämta hyrbilen.

För övrigt: Bara lite drygt 2 veckor kvar tills jag kommer hem till Sverige! =) wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0