En bit is??

Resten av veckan har varit bra.. Riktigt bra till och med! Har väl inte hänt så mkt egentligen. Barnen har gått till skolan, jag har hämtat dom, läxläsning, umgås, fotbollsträning. Ja det där vanliga. Även om fotbollen i mitt tycke borde bytas ut till en handboll för som en herr David skrev i sin blogg, handbollsspelare tycker fotboll är till för mesar. Punkt.

Idag var dessutom min LCC på besök här i huset. Hon skulle bara kolla med familjen att det såg bra ut och de har koll på allt innan Johanna kommer (den nya au pairen).. Mest formellt pappersarbete som skulle göras. Helgen blir lugn som vanligt.. Vi ska kolla upp det sista inför roadtrippen och sen bowla eller nåt. Har ju hållit oss till gratisaktiviteter nu innan resan, men en bowlingomgång ska vi nog kunna lägga pengar på! =)

Förresten. Visste ni att om man inte duschar en gång om dagen så känns det som om man har en bit is på huvudet som gör ont?? Visste ni inte det?? Inte jag heller! Men det upplyste JT mig om alldeles nyss. Bara så att ni vet.

Och en annan grej när jag ändå är igång. Imorgon är det kalas för min kära mor som fyller 60 år. Mamma; jag vill bara att du ska veta att jag önskar verkligen jag kunde vara där och fira med alla andra! STORT grattis i förskott och jag hoppas kalaset blir kanon! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0