Bilder från Las Vegas

Men vi börjar med ett par på mina två tårtor från min födelsedag =)


Familjen Carter gav mig en Blonde Mile High Cake.. God!!! =)


Fröknarna T och M hade bakat en tårta till mig =)

Och så bilder från Vegas då..


Vattenshowen vid Bellagio


M, T och jag






















Första partykvällen






Strosade omkring hela lördagen..






Andra utekvällen..




Dags att åka hem...


Vårt baggage.. Mitt längst till vänster och minst. Sedan Mirelas i mitten och vår kära Therese hade stora packningsbekymmer och packade mest! haha


Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Hej fröken! Glad påsk på dig!

Fasen va gött o se dig i den svarta partystassen, inte vardagsklädsel direkt.. ;-)

Idag är det påskafton och vi har supervårväder! Anders är dock jätteförkyld så det blev inget besök hos Jeppe o Johanna idag. Jättetråkigt men vi får ta igen det en annan helg snart. Jag har vårstädat lilla balkongen och har suttit därute en stund nu i vårsolen, heelt underbart! Hoppas att du mår bra. Miss U!

Puss och kram

2010-04-03 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0