Träningsvärk!

då var jag på gymmet igår efter ett uppehåll på 2½ vecka.. Känns i bena idag vill jag lova.. Körde ändå inte fullt ut på benpasset.. La inte på så mkt vikter som jag brukar då jag visste att det är bäst att starta lugnt efter ett lite längre uppehåll.. tur var väl det!

Tennislektionen var riktigt kul idag.. Sköna människor i min klass! Stannade efter lektionen och spelade lite med några nån halvtimma eller så.. Gött! Sen var jag dock helt slut!

Kom hem och satte mig på baksidan för att få lite sol på överkroppen iaf och det fick jag vill jag lova!

Nu ska jag duscha och slappa med en film.. Får se vilken det blir ikväll.. Imorrn ska jag lämna in bilen för oljebyte och sen blir nog gymet för träning av överkroppen.. Sen löpning..

I helgen börjar ju också äntligen semifinalerna i handboll hemma i Sverige och jag är överlycklig då jag upptäckt att de sänder matcherna på svt.se LIVE!! =) Wiiee!! Dock måste jag gå upp kl 7 på morgonen och det blir väl ingen hit med mitt morgonhumör.. Men vad gör man inte för att få se handboll?? Här borta finns den ju inte! Sen blir det en dagstur till San José med Mirela.. Ska bli skitkul att komma iväg igen.. Längre dagsturer borde man göra oftare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0