söndag

det gick ju då inte så bra i handbollen.. eller ah.. skövde förlorade tyvärr så nu står det 2-2 i matcher.. innebär att det laget som vinner nästa match går till sm-final... nervöst värre..!! hoppas verkligen den matchen sänds på svt!!

har för övrigt skrivit ett LÅÅÅÅÅÅÅNGT inlägg som jag sedan insåg att det var alldeles för privat att lägga ut... eller rättare sagt så står det vissa grejer där som kanske inte alla bör läsa just nu... så därför blir det ett kort inlägg istället.. även om jag till viss del tycker att en blogg är till för att dela med sig av sina tankar och känslor finns det vissa saker som inte alla bör läsa, punkt!

får väl se lite längre fram om jag kan censurera vissa delar av det långa inlägget och lägga upp, för nånstans vill jag ju ändå dela med mig..

barnen har typ tjafsat hela morgonen och det är rätt enerverande att behöva höra det... dock struntade jag fullständigt i det då jag inte jobbade och så länge jag inte hörde några allvarliga skrik eller gråt så kändes det ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0