lördag kväll = jobb

då var det lördagkväll och hade hoppats på att åka till M och T och umgåes en stund ikväll men Paul är tyvärr sen.. han kom inte iväg som han hoppades så det blev sen lördag med barnen.. visste iofs att det fanns möjlighet till detta så det kom ju inte som någon överraskning direkt.. tråkigt bara när man hoppas på nåt annat.. men men, sånt händer in the real world.. att man dessutom har haft en huvudvärk större delen av dagen har ju också gjort att man kanske inte varit världens bästa sällskap till barnen.. men de överlever nog..

imorrn bitti är det handboll.. närmare bestämt kl 07.00 för min del.. och jordan vill titta på matchen med mig! =) gött, ska tjejen få en liten kurs i handboll! dock var hon väl mindre glad för nån timma sen när jag påminde om vilken tid den var.. men, hon är ändå på..!! att kliva upp den tiden en söndag är ju ingen höjdare men vad gör man inte för sportens skull??

men nu, för min del blir det nog till att vänta tills paul kommer hem, lite tjöt och sen ganska fort i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0