Känner mig rätt nöjd just nu!!

Jajjemän.. Måste ju skriva högskoleprovet när jag kommer hem om jag vill komma in på sjukgymnastlinjen.. Måste ju höja mitt resultat rätt rejält och tänkte därför plugga ordentlig inför det.. men ville först göra ett testprov på studera.nu för att se lite ungefär var man låg och jag var helt säker på att jag skulle ligga lägre än mitt tidgare resultat.. men icke!! jag fick ju för sjutton bättre resultat än första gången så jag är glad.. synd att det inte räknas som ett riktigt resultat, men känns ju skönt att man har någorlunda koll dock... så jag är som sagt rätt så nöjd nu..

nu är det bara till att plugga så jag kan skriva ett riktigt bra resultat redan till hösten så kanske jag kan söka in redan till våren.. det vore ju toppen!! =)

annars flyter dagarna på.. händer inte så mkt vilket också är skönt! har dock regnat i två dagar nu.. det gillar vi inte.. är generellt trött på dagarna.. paul åker iväg torsdag-lördag på nån jobbgrej så jobbar konstant dom dagarna.. dock är han ledig nästa vecka så det kompenseras ganska fort.. bra =)

och jag har fått pratat både med Emma och Sara.. Om än inte så länge med Sara men ändå.. skönt att prata med folk som känner en utan och innan och som förstår ens tankar kring saker och ting på ett sätt som ingen annan kan.. saknar er oerhört ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0