Handboll handboll handboll

Ja det saknar jag just nu!! Såg matchen mellan Skövde-Eslöv på SVT Webbtv i lördags.. Grymt spännande blev det med förlängning och allt.. Kul när det blir så! Det ryckte dock så ordentligt i handbollsmusklerna så ni anar inte.. Hur kan jag ha lagt den underbara sporten på hyllan så länge?? Å andra sidan har jag ju försökt komma tillbaka ett par gånger och det har ju aldrig riktigt gått enligt planerna (tidsbrist och sen ett trasigt korsband..)..

Efter matchen blev det dusch och promenad innan Mirela plockade upp mig. Vi åkte till San José över dagen för att träffa hennes tidigare värdfamilj som hon jobbade hos för några års sedan. Mycket roligt och vi fick åkt några attraktioner iaf.. Om än inte så många.. Skön liten roadtrip det där!

Den här veckan har mest bestått av träning och komma igång tillbaka ordentligt i form.. Efter jag sett handbollsmatchen har jag helt bestämt mig för att börja spela igen när jag kommer hem.. Då måste jag ju vara i någorlunda form..

Och idag fick jag min handboll som jag beställde från amerikanska handbollsförbundet så nu ska här ut och stegas i litegranna.. Dock hann vi inte med det idag.. JT fyller år så vart fokus på honom och han verkar ha gillat sin födelsedag! Mycket bra!

I helgen får jag hela huset för mig själv.. Det är fotbollsturnering lördag-söndag men eftersom de har en morgonmatch på lördag och det tar en stund att köra så kommer de åka så fort Paul kommer hem efter jobbet på fredag och sen är finalen kl 15 på söndag som jag tror och hoppas att de tar sig till.. Då kommer de inte hem förän söndag kväll... Ska passa på att njuta för det lär nog inte hända igen.. SKa göra precis ingenting och göra som jag vill och vad jag vill hela helgen.. Vi gillart!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej fröken! Låter underbart att få lite egentid och inte göra nåt. :-)

Men du...ta det nu förbannat lugnt och försiktigt med din nya handboll så inget händer med dina knän! Har ingen lust att få hem dig i ett litet sött paket framöver. ;-)

Ha en go helg. Puss och kram

2010-04-16 @ 11:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0