bra träninsgdag!

japp idag har varit en riktigt bra träningsdag.. var på gymet efter jag släppt barnen på skolan som vanligt.. körde ett tungt benpass och kändes riktigt.. fick även kommentaren "you're strooong cookie" av en av muskelknuttarna som jag brukar tjöta med där... knäskador pratade vi också.. skön snubbe det där!

Kom hem, pratade nästan en timma med mamsen på skype sen ut i solen ett tag.. sen ut för att löpa.. gick väl sådär, har ju noll kondition men skönt att komma igång iaf.. får nog ta och införskaffa en pulsklocka.. har ju en hemma i sverige men där gör den inte mycket just nu..

sen en snabbdusch och hämtning av barnen... dagen liksom bara flög förbi men skönt ändå.. Paul är ledig hela veckan så halvjobbar kan man säga.. kör barnen till skolan och hämtar dom.. sen kan jag i stort sett göra vad jag vill.. imorrn behöver jag inte ens hämta barnen så kan åka iväg till folsom outlet på dagen.. det gillar vi!

däremot är jag nu suuuupertrött så ska slappa framför tv:n, kanske läsa lite innan det blir sängen.. men tidigt lär det nog blir idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0