Åker hem i maj..

..men bara några dagar! =) Jag ska nämligen hem till Sverige och vara med på min systerdotters dop i maj. Jag kan ju bara inte missa hennes dop, speciellt inte när jag också är gudmor! Åhh nu får jag äntligen träffa lilltösen medans hon fortfarande är en liten bebis.. Längtar såååå otroligt mycket.. Biljetten är bokad och betald.. Så nu hoppas jag bara att den där vulkanen kan sluta bolma och att askan blåser undan och inte är i vägen dagarna när jag ska åka!! Jag längtar nåt så oerhört!!!! Landar på Landvetter den 21 maj och åker tillbaka till Sacramento den 26 maj igen.. Så blir knappt en vecka.. Bara en månad kvar! Jippi!!

annars njuter jag nu av  att ha huset för mig själv i helgen! otroligt skönt att inte behöva tänka på barnen, höra dom utanför dörren eller att behöva stänga in sig i sitt rum när man vill vara själv.. ska njuta av varje sekund.. Känns jättelyxigt!! =) Lär väl dock vara enda gången jag får en hel helg för mig själv..

sen har jag fortsatt kolla på handbollen och den är ju så bra.. Skövde vann semi 3 av 5 idag så nu står det 2-1 till SHF.. bara en till nu så är de i final.. Imorgon blir det upp på morgonen igen för att kolla Sävehof-Lugi. Där står det 1-1 i matcher så jag hoppas på en spännande match! Ja, är man handbollsnörd så är man.. Och det står jag för!! =)

Kommentarer
Postat av: Lycklig syster

Vi längtar längtar längtar och längtar lite till!!! :o) Det ska bli helt underbart att få hem dig några dagar.

Och du, det är tur att inte familjen kan svenska..hihihi!!!



Puss och kram

Love u!!

2010-04-19 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0