3 veckor

Nu är det bara tre veckor kvar innan jag sätter mig på planet till NY. Det börjar känns litegrann, inte så mkt, men framförallt när man har vissa saker planerade och man börjar räkna ner helgerna.

Var i iaf och köpte en resväska i söndags. Har en sedan tidigare men den kommer jag inte långt på. Mitt mål är att få plats med allt i min nya stora fina väska, men det lär väl spricka fort.



har även köpt TSA lås, sådana som är godkända i USA så de inte behöver klippa upp låsen utifall att de vill in i väskan.

Kom hem från Tyskland i lördags eftermiddag. Har vart en mycket bra och trevlig vecka. Men vad man var ringrostig!! Tog ett bra tag innan man var inne i rätt tänk och man kom ihåg vad och hur man skulle göra saker och ting. Ojojoj! Men kul var det iaf!

Annars händer det inte så mkt..


LISA!!! Ja jag hörde Emma nämna din Londonresa. Kärringa-Olsson är bra hon! :-) Har skickat mer detaljerad info på Facebook! kram på dig gumman!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuuuul Jonna! Jag köpte en precis likadan väska i söndags också men har inte packat än..

2009-09-01 @ 12:36:53
URL: http://litedaochda.blogspot.com
Postat av: Laura

Hur fixade du klocka i bloggen?:)

2009-09-03 @ 15:25:17
URL: http://pajulaura.blogg.se/?tmp=1315463

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0