Trött

Idag är jag rätt trött, blev en ganska hektisk dag utan att det var meningen.. Har iaf fixat alla presenter till barnen och till Paul samt fixat med annat smått o gott inför resan, bl a har jag hämtat ut mina linser för året.

Var iväg och kollade Byttorp spela borta mot Bollebygd också, men den matchen hade man ju faktiskt kunna hoppa. De spelade grymt dåligt så det var inte så värst spännande.

Är grymt irriterad på a-kassan också. Har fått ytterligare ett kompletteringsbrev. Flera grejer att skicka in IGEN men det som irriterar mig mest är att ett av arbetsgivarintygen är inte korrekt ifyllt. Då vet jag ändå att personen som fyllde i det satt i telefonen med a-kassan och frågade hur hon skulle fylla i det för att det skulle bli rätt och ändå blir det inte det. Tro fan att det är lång kö hos a-kassan. Jag har nu väntat snart 5 månader på mina pengar. Skandalöst!!!!!!

Kommentarer
Postat av: My

Tackar tackar :) Jo jag blev kanon nöjd :)

2009-09-17 @ 14:43:47
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0