Tisdag

Ibland finns det faktiskt inte bättre rubriker...

Började dagen med att skjutsa mamma till jobbet. Behöver ju vänja mig vid att gå upp hyfsat, inte att sova till 10-11 varje dag.. Plus att jag har bilen hela dagen. Kan inte bli bättre =)

Sara ringde lite senare och ville ha sällskap ut till Bollebygd. Hon skulle låna några böcker till skolan.. Alla i Borås var utlånade men de fanns i Bollebygd. Efter det gick jag till läkaren och fick min andra vaccinationsspruta mot Hepatit A+B. Så nu ska jag nog klara mig. Sedan fikade vi och och gick på stan en sväng.. Alltid lika kul att hänga med fröken Rydberg...

Men undrar om jag inte håller på att bli sjuk.. Kände mig halvkass när jag hämtade mamma och trodde att det kanske kunde bero på att jag behövde äta, men mår inte topp just nu heller. Men det får repa sig tills imorgon!! Lovade ju nyss att döma herrmatchen imorgon kväll.

Jaja, det blir nog bra dte här.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0