Target, Walmart och bilkörning

Nu har jag haft ett par dagar på jobbet och det känns bra.. JT har en stark personlighet och har lite hyss för sig så man får allt ha koll på honom, men jag gillar honom skarpt! Och Jordan är så söt..

Igår var vi på Target och handlade lite grejer, jag behövde köpa lite sprey, schampoo och sådana trökiga saker.. Och Paul behövde fixa nya kläder till JT. När Paul bad barnen att rensa sina garberober på gamla kläder och sånt de inte behöver hade JT slängt nästan alla sina kläder så det var bara till att åka o köpa nya kläder..

Körde också bilen som är min för första gången igår och den är jätteskön att köra. Automatväxlad vilket är skönt och nu tvättar Paul bilen. Imorgon bär det av till centrala Sacramento för Paul måste lämna in sin bil så då kommer man kunna köra lite längre. Ska bli skönt att kunna köra ordentligt lite längre fram när man tagit körkortet..

Var även inne en snabb sväng på Walmart idag för att köpa en hårtork, det glömde jag igår.. Annars händer det inte så mkt nytt just nu.. ska försöka få tummen ur och verkligen ladda upp alla bilder jag tagit med mobilen, sen ska jag fixa en riktig kamera och då kommer det komma bilder vill jag lova! =)

Good night Sweden!

Kommentarer
Postat av: caroline

vart i Sacramento bor du? :)

2009-10-01 @ 23:53:24
URL: http://carolinene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0