SILVIAkaka

Det blev ingen middag hos pappa i fredags men valde att åka över till syrran iaf.. Vi såg Sex and the City filmen och åt god mat.. Det fanns SILVIAkaka (där blev det rätt Anders!!) men för min del blev det glass istället..

Var nere på stan en sväng igår för att kolla på presenter till barnen och köpa ett par nya skor/sandaler.. Har inga bra sommarskor, har gått runt i gympadojjor hela sommaren, hittade ett par som jag gillade så nu är det klart med.. Malin ringde pch undrade om jag ville hänga med på matchen mellan Elfsborg-Gais och jag var inte den som tackade nej. Machen slutade 2-2 och det var väl inte den bästa fotbollen jag sett men men..

Hann bara hem och duscha för att sedan åka ner till stan och ta en kvällsfika med syrran (jättemysigt!!) innan vi gick och såg En sommar med Göran på bio. Grym film, absolut värt att se!! =)


Kommentarer
Postat av: My

Hej gumman! Hann ju inte prata med dig på DM men lyckades hitta din blogg så nu kommer jag ha koll på dig ;) haha :) allt bra med dig, viste inte att du var i USA? Kramas

2009-09-14 @ 16:37:51
URL: http://myjernkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0