Ojojoj

Dagarna bara flyger förbi så här sista veckan.. Hinner ju inte andas! Mycket har iofs att göra med a-kassans förbannade blanketter som ska göras om och göras rätt och kompletteras med flera som de inte meddelat nån gång.

Igår fixade jag lite grejer på banken inna jag åkte hem till Sarah F. Vi tjötade som vanligt bra länge och hon bjöd på lunch. Har nu insett att jag ng kommer sakna vanlig svensk husmanskost när jag är iväg, för det är något vanisinningt gått. En skön tjej som det alltid är lika roligt att träffa.

På kvällen var jag över hos pappa och Lisbeth och åt även där god mat och vi bara pratade i timtal. Otroligt mysigt men insåg vid 22-tiden att det nog var dags att åka hemåt.. Nästa gång jag träffar pappa och Lisbeth är på måndag när de följer med till flygplatsen. Det är också sista gången jag ser dem på ett år...

Ikväll ska jag och några av mina närmsta vänner gå ut och äta en avskedsmiddag. Ser fram emot ett härligt gäng och en mysig kväll. Och mycket tjöt lär det väl bli också...

Den där packningen som jag på allvar skulle tagit tag i både igår och idag har inte blivit av, inte för att jag inte orkar.. Jag har inte hunnit!!! Och imorgon hinner jag inte heller.. Panikpackning i helgen då med andra ord.. Det kommer bli körigt i helgen.. ojojoj...

Kommentarer
Postat av: Laura

Det går nog bra ändå med packningen, man tror att det tar lång tid, men det går ändå rätt så snabbt:) Lycka till och så ses vi på måndag:)!

2009-09-17 @ 21:57:42
URL: http://pajulaura.blogg.se/?tmp=1315463

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0