New York New Yooork

Då var man i staterna.. Känns fortfarande ganska overkligt... Flygresan gick bra bortsett från lite tajt med tid i Frankfurt när vi skulle byta flyg..

Välkomstmiddagen bestod av två pizza slices.. och jag som var sååå hungrig!! Jag delar rum med en tjeckisk tjej och en tyska.

Hela dagen har vi haft lektioner och det varit mkt info på en och samma gång. Och kvällen bjöd på International Sing-A-Long. Alla länder skulle sjunga en barnvisa från sitt eget land. Vi svenskar (tillsammans med en australiensare som var själv) bjöd på "I ett hus vid skogens slut, liten tomte tittar ut..." och givetvis "Små grodorna". Vi är 127 personer som representerar ca 30 länder.

Lovar uppdatera med bilder lite längre fram.. Vet ju att jag själv föredrar en blogg där det finns mycket bilder! :-) Har ingen ork att ladda upp bilder just nu bara..


Kommentarer
Postat av: City-gal

Tadaaaa!! Nu har äntligen jag hittat hit, bättre sent än aldrig :-) Jaha, update! Har du fattat det än? Min gissning är nej, inte än ju, fattas faktiskt några dagar. Men skönt att höra att du är framme! Nu ska det hängas med här, och jag nickar instämmande - fler bilder, ja tack! Men jag måste hylla den lilla funktionen till höger. Helt underbart att jag bara kan kika här och se vad klockan är hos dig, så jag slipper tänka för mycket på egen hand! Lovely :-) Och nu får man säkert inte skriva fler bokstäver i inlägget så stop för idag! Ta hand om dig. Puss å kram

2009-09-23 @ 22:37:44
Postat av: Maaalin

Åhh va roligt gumman :) ser enormt mkt fram emot att läsa mer om hur du har det.. hoppas tjejerna i ditt rum är ok och att du njuter av allt :)puss puss

2009-09-23 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0