Nervös? Inte än...

ok, frågan jag får mest av allt just nu är: är du inte nervös??

Och helt ärligt, nej, jag är inte speciellt nervös.. I alla fall inte än.. Kanske beror det på att man inte insett att man ska iväg eller för att det än så länge är en bit kvar.. Eller, det är bara 2½ vecka kvar, men ändå.. Tror nervositeten kommer dagarna innan jag ska iväg. Just nu vil jag bara sätta mig på planet och dra iväg!!

Fick hem mitt försäkringskort idag också. Körde på hela baletten som man kunde välja! Sport och tilläggsförsäkringen även för den 13 månaden.. Så nu är jag så försäkrad man kan vara.

Schemat för New York veckan fanns även med i samma brev. Längtar som en galning när man såg det.. Och nej, inte ens när jag såg schemat blev jag nervös.. Nåt måste vara fel med mig!!!

Kommentarer
Postat av: Laura

Tack! Ska se om jag kan få det att funka:D

2009-09-03 @ 21:37:41
URL: http://pajulaura.blogg.se/?tmp=1315463
Postat av: Pernilla

hehe, tror nervositeten kommer..precis innan då man kanske fattar:) Men det är bra att va lite nervös!!! Tack för hjälpen med personbeviset, beställde i fall att, cc sa de med! Ha de bra, kramar

2009-09-04 @ 13:27:46
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0