Imorgon smäller det

Ok, det blir två inlägg på rad.. Var ju tvungen att skriva det förra och det är ju lite mer för mina vänner..

I fredags skulle jag och min syster Helena till Hässleholm men när vi precis kommit ut från Borås så lägger bilen av. Det här var en grej jag verkligen sett fram emot och kände väl att det blev lite för mycket där så jag bröt lite lätt ihop där ute på vägen innan vi fick klartecken att det gick att köra bilen tillbaka till Borås, men troligtvis inte så mycket längre..

Istället fick Helena och jag för att äta en lunch på Viskan och sen gå på en shoppingrunda på stan för att fixa det sista inför resan. Blev ganska lyckat ändå med en lugn fredag, var nog precis vad jag behövde för jag var helt slut när jag kom hem. Gick och la mig typ kl 22 och stensomna på nån sekund. Sen var det bara upp till frissan igår. Skönt att äntligen få ordning på håret som sett ut som "hej-kom-o-hjälp-mig" i flera månader.

Började packa igår och efter sortering, dividerande, tvättande och diskussioner med mamma har jag nu en stor väska och en kabinväska som jag får checka in. För mig är det inte platsen i en väska som är problemet. Utan att det väger för mycket och därav måste jag checka in två väskor.. Hade nog helst velat checka in en väska men men...


Sortering av kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0