Handbollshelg!

I helgen har det verkligen gått i ett!!

I lördags plockade Kristin upp mig för att åka till Skene för att se Emma och herrarna spela DM i handboll. En hyfsat lång dag i hallen och det va skönt att vara tillbaka i en bekant miljö. Skönt när man kom in och kände klisterlukten,.. Då vet man att man är hemma! =) Fick möjlighet att prata med Sarah också som jag inte sett på evigheter och det var kul.

Emma gjorde bra ifrån sig i herrarnas mål. Motståndarlagen blev väl först lite ställda med en kvinnlig målvakt men fröken visade snart vad hon gick för!

På kvällen bar det av till Sara för en partykväll och party blev det!! Pajjen, Lotta, Sara, Jönsson och en del annat gött folk var på plats. Riktigt skoj hade vi.. En bra kväll, med många skratt, lite poker, några hejrop, gamla vänner och sköna kommentarer. Me likey!! =)

Att komma upp på söndagen var ju inte helt lätt men det var också en dag jag inte ville missa. Dags för damernas DM i Skene. Här mina vänner spelade Byttorp, Bollebygd och 2 x BHK. De två förstnämnda har jag själv spelat i och i BHK har jag vänner som spelar. Hela dagen gick i ett, då det alltid fanns nåt lag att titta på. Det kommer nog bli mkt handboll nu innan jag drar, för det lär inte bli så mkt av det i USA, då handboll knappt existerar over there.

I kalendern idag är tandläkaren inplanerad.. Ska försöka gå ett varv på stan med och hitta nåt till mina värdbarn, men det lär väl inte hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0