first day...

Idag började jag jobbet... och sov för första gången riktigt gott.. vaknade ett par gånger men sov väldigt bra däremellan och det va skönt... följde jordan till skolan och gick sedan tillbaka till huset, drack kaffe och gick sedan med JT till skolan.. inte speciellt långt till någon utav skolorna så det skall nog gå bra det här.

idag har det varit cable guys i huset hela dagen och bytt ut telefon linjer, internet kabel och tv kabel.. pluggade ur teoriboken på dan och pratade en del med Paul när det gäller barnen och lite sånt.. ganska skönt att kunna gå igenom saker och ting i lugn o ro..

igår kväll var jag och träffade två svenska au pairer som bor i Sacramento.. de kom hit och hämtade mig sen åkte vi till starbucks och tog en kaffe. det va riktigt skönt att komma ifrån huset ett tag och få prata med folk i sin egen ålder... när jag kom hem hade jordan lämnat en jättesöt liten lapp till och i slutet stod det "I luv u". :-D

Och nu, mina damer och herrar, ska ni höra.. Jag har nu på kvällen flätat Jordans hår, det trodde ni inte om mig va?? hehe.. tjohoo..

och har träffat en del av släkten idag.. Pauls brorson och hans kompis ska in i det militära imorgon bitti och flyger från Sacramento så har idag träffa Grandpa och aunt Becky.. mycket trevliga människor..

Nu ska jag nog glo lite på tv och sen blir det nog sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0