Rolig dag!

Idag har varit en riktigt rolig dag om än lång... Vi har gjort arts and crafts i stort sett hela dagen.. Fått info om "The Shaken Baby Syndrome" och en del annat.. Orkar inte skriva så mkt utan bjuder på bilder idag..

Men vi hade en föreläsning av en amerikansk polis, John, idag och han var precis störtskön!!! =)

Imorgon är det New York City Tour och det ser jag fram emot. Hoppas det inte regnar dock! Har inte varit världens bästa väder idag och det kom en skur tidigare idag. Annars är det ganska kvavt..


The Au Pair School


Såg en gul taxibil påväg från flygplatsen till skolan


Jag och Jennifer från Colombia som jag jobbar ihop på vårat arbete om 9-10 åringar. Vi är ensamma i våran grupp. Vi ska redovisa imorgon!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vännen! Vi har läst båda dina mejl som jag fick i början av veckan men har tyvärr inte hunnit svara. :-( Här ser det iaf ut som att du har det bra. Imorrn börjar allvaret med familjen. Det ska bli spännande och få höra om framöver. Önskar dig lycka till imorrn fredag. Nu ska jag Anders och bebisen ta och lägga oss...trötta som sjutton! Puss och kram. Älskar dig!!!!!

2009-09-24 @ 22:07:44
Postat av: malin

wieehoo :) lycka till på presentationen!! själv har jag jobbat kväll hela veckan och i helgen bär det av mot trelleborg för att hälsa på kriss :) puss på daj

2009-09-25 @ 01:30:37
Postat av: Emma

Hej vännen! Emma D här, jag har för första gången börjat läsa blogg, du har tagit min oskuld :) Skönt att höra att du har det bra på andra sidan havet! Jag gillar oxå klockan till höger, smart grej. Tänkte bara upplysa en yttepytte liten grej.. Klockan är 00.32 just nu och din blogg påstår att hon bara är 23.32, och det vill jag inte gå med på för att Robin jobbar ocj jag är hemma själv. Och han slutar 5 och jag vill inte vänta ytterligare en timme ;) Jag kommer ha koll på dig via din blogg! KRAM

2009-09-27 @ 00:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0