det närmar sig...

Valde att inte döma igår.. Mådde inge vidare och tyckte det var dumt när det ändå bara var en träningsmatch. Valde att vila upp mig och det gav nog resultat. Förutom smärre huvudvärk mår jag idag bra.

Fick ett mail från min hostdad idag där han berättade kort vad som hänt det senaste. Anna, au pairen som är där nu åker ju på tisdag nästa vecka så de är alla lite ledsna över det, men ser fram emot ett år med mig.

Ikväll bär det av till syrran. Har inte träffat henne på ett tag och nu är det ju inte långt kvar tills jag åker så vill ju spendera en del tid med henne!

Tänkte börja jobba på packningslistan imorgon. Och bör nog testpacka handbaggaget så jag vet om det funkar som jag tänkt mig eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0