Teacher Parent Conference week

I måndags var jag på Sunrise Mall och kikade runt lite.. Det var väl som ett helt vanligt shoppingcenter men större... Och helt andra affärer. Var väl egentligen inte på rätt humör för shopping men fick iaf köpt några t-shirtar och nya gymkläder.. Me like =)

Ha börjar kika lite på vilka collegekurser jag ska ta längre fram.. Men det finns så otroligt mycket att välja mellan att jag vet inte vad jag ska välja..

Denna veckan har barnen halvdagar i skolan då det är Parent-Teacher Conferences (alltså utvecklingssamtals-vecka.) Därför har även Paul tagit ledigt denna veckan så jag har kunnat göra lite annat även om barnen är hemma vilket är skönt.. Igår åkte jag med Jordan och Paul när hon hade sitt utvecklingssamtal och alla lärarna hade enbart positiva saker att säga och hon sköter sig vilket är skönt.. Intressant att se hur det fungerar här.. Man träffar inte enbart den ansvariga läraren utan alla lärare som hon har och går igenom kurs för kurs. Intressant.

Har varit på gymet två dagar den här veckan och skönt att komma igång.. Känner mig väl inte helt på topp fysiskt så det ska det nu bli ändring på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0