Målade tånaglar!

Ok, nu va det ett tag sen jag skrev.. Valde att rensa datorn och formatera om den för ett par dagar sen så därför har jag varit M.I.A. de senaste dagarna...

Kortspelet skitgubbe har blivit populärt här hemma. Barnen vill spela det hela tiden, framförallt JT, hehe. I torsdags kom Grandma hit och hämtade mig. Vi åkte och införskaffade ett Social Security nummer. Det kommer på posten om ca 2 veckor. Först när jag fått det kortet kan jag ta körkortet så jag hoppas det kommer snabbt! Sen blev det frukost och mer prat. Jag gillar Grandma. Hon är störtskön och berättade massa historier om barnen som var roliga att höra. Sen bar det av till banken, som förövrigt finns inuti ett Supermarket (!) och startade upp ett bankkonto så jag slipper gå runt med kontanter hela tiden, det gillar vi för jag är ovan med kontanter!

Igår tog vi det lugnt och hör och häpna; fröken Jordan bestämde sig för att det minsann var dags att måla mina tånaglar. Så nu har en fot med svarta tånaglar och en fot med chock-orangea tånaglar!! =)

Idag körde jag JT till hans fotbollsmatch som var en annan del av stan medan Paul tog Jordan till Davis som ligger ännu längre bort. Grabbarna vann så JT var nöjd och glad när vi kom hem och dessutom gjorde han mål!! =) wohooo!!
När vi kom hem blev det McDonalds (jag röstade för nåt annat, men barnen ville) så det blev iaf en Ceasarsallad för mig. Sen åkte jag och Jordan till Walmart för att införskaffa lite tjejprylar.

Anders Anders Anders!! En Canon Powershot 12.1 Megapixels. 4x optical zoom. Info och bild här. Nöjd nu??? ;-)

Nu ska jag nog ta det lugnt resten av kvällen och installera alla program på datorn igen så jag är ikapp ordentligt! =)


Jordan målar mina tånaglar


All done!


Så här ser mina fötter ut just nu.. Tur jag inte har några öppna skor som visar tårna :P hehe..


JT spelade nintendo medan Jordan målade mina naglar...


Den fina klarblåa himlen som vi har i stort sett varje dag. Dock ska det regna i nästa vecka så passar på att njuta just nu! =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahaha..inte varje dag man ser lillsyrran med målade tånaglar... ;-) men det klär dig mer än du själv kan ana!!! :-) Vi har ätit frulle precis och den blivande pappan har överraskat med nybakade scones idag. Alltid lika gott! Puss och kram. Saknar dig!

2009-10-11 @ 11:06:46
Postat av: Jenny

Snyggt Jonna! Dags att införskaffa flipflops nu då...

2009-10-11 @ 12:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0